2 Şubat 2011 Çarşamba

sıkıltırılmış 8.siyah.

höyt. ben geldim, yine.


itiraf ediyorum, Timsah' ın "siyah 8" bilardo topunu ben çaldım.


öncelikle bu ufak hırsızlık mevzusunu aradan çıkarayım istedim biloğun ana temasına uygun olması sebebiyle. "hırsızlık huyum değildir, aslında hırsızlık çokötü bi şeydir ama.." diyerek kendimi aklayacağımı sanıyorsanız yanılıyorsunuz. aksine her durumu anlattığım adam topu niye çaldığımı sorunca anladım ki nedensiz iş görmek kabahatin kendisiymiş de bahanesi yakışıklı olursa kıvırabiliyormuşsunuz. mesela ölüm döşeğindeki 1.derece yakınımın son isteği bir siyah  bilardo topuysa ve benim bilardo topu satın alacak "gücüm" yoksa eğer, alnımdan öpülür kıvama gelebiliyorum gözünde insanların. psikolojik açılımlar yapasım yok şu gerzek çarşamba öğleden sorrnası.


nedensiz iş görünüz. öylesine yapınız. ha hırsızlık olmaz belki, çok da kombineli taraftarı değiliz ama anladınız neden-siz.


haaattii..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder