8 Nisan 2011 Cuma

muza bindim, şahitlerim var.

ben bugün muza bindim.
evet eskişehirdeyim, hava 12 derece, ayığım ve yeşil reçeteyle erişilebilen ilaçlardan da kullanmıyorum.

dönem başında danışmanımla girdiğimiz koyu - karanlık sohbet sonucunda hastalık sahibi bünyemi çok fazla yormamın doğru olmadığı, bu kafayla zaten bi bok beceremeyeceğim için daha çok sorumluluk alıp iyice dibi görmemin de anlamsız olduğu kanısına vardık. ben "temizinden 3 - 5 dersimi alıp cuma gününü boşaltır, haftanın 3 günü paşa gönlümün keratalığını yapaaaar, aylaklığıma bakarım arrkaaaaş.." diyorduum, lakin ki öyle olmadı o. kredi tamamlayabilmek için bi de seçmeli ders almam gerekiyormuş. sırf kül199 mantığını kavrayamamış, ultra üşengeç bi ahmak olduğum için diğer bi seçenek olan tiyatroyu aldım.  geçen yıl alanlara hocanın derste ne yaptırdığını sordum. gesefe aksanıyla "hiç kasmıyo, çok eğlenceli yea. adam çok kafa zaten, derslere git yeter." dediler. ikna oldum ben de. uykum vardı, sorgulamadım çok.ben sanıyorum ki derse gidip gelicez, bi iki canlandırma yapıcaz biticek. bildiğin drama dersi vermeye başladı bize adam. pandomimler, egzersizler filan baya hoplayıp zıplıyoruz, yerlerde sürünüyoruz.çok derinlerde tiyatroculara olan saygım artıyo tabi ama bi yandan da ulan diyorum bunun sınavı nasıl olucak ki..

oldu bugün.

"günlük hayatta kullanılmamış bi araçtaki hareketleri 3 dakika boyunca canlandıracaksınız." sınav sorusu bu.benim dahil olduğum grup muz'u seçti. muz. binilen muz. ben o ara dersi bırakıp gitmeyi düşünüyorum.bundan kalırsam ortalamam kaça düşer, erasmus için ortalama en az kaç olmak zorundaydı filan diye hesap kitaba dalmıştım ki baktım biri karşıma geçmiş muza nasıl binildiğini filan anlatıyor. bak diyo önce düşürmüyo hafif sarsıyo o zaman sağa sola yatıcaz, sonra adam tekneyi birden döndürünce  muz savruluyo düşüyoruz ama şapşallık yapıp döndüğü tarafa düşmiceksin tam tersine düşmen lazım mık mık mık... hayatında hiç muza binmemiş hatta yanına yaklaşmamış olan ben, bi anda hayali bi muzun üstünde slalom yaparken buldum kendimi.o 3 dakikayı izafi 3saniye olarak yaşadıktan sorrna çıkıp evime geldim. 

eve geldiğimde fark ettim ki ben artık eski ben değilim, ben artık muza binmiş biriyim. belli yani. taze binmişim. muz yahu. şakaya gelmez. bindim lan.

şimdi hazırlanıyorum. akşam ankaraya gidicem, yüksek hızlı muzla. 
bence muz çoiyi biri.
haaattii.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder