27 Mayıs 2011 Cuma

gayrisafi şahsi erke.

sakin olmaya çalışıyorum. yeterince derin nefes alırsam, anlık bir sakinliği becerebileceğime dair söylentiler dolaşıyor kafamda. gözümle görmediğim adamlar konuşuyor kulaklarıma, hissedebiliyorum nefeslerini. şizofreni atağı geçirmeye lüzum yok, duymazdan geliyorum..saba makamında ibadete çağırıyor ismini/cismini bilmediğim bi herif, bilmediğim bir dilde, bilmediğim bir güce doğru, kim olduklarını bilmediklerimi. gülümsüyorum. ¨ bu benim şarkım olsun.¨ diyorum. aforoz ediliyorum. yaşasın edilgenlik. fazla üşengecim, inanmak için.


elime alıyorum siyahı. beyazı uygun şekilde kirletme sanatına resim diyorlar. bakmayın sanat sanat bakan suratıma, ben sanattan da anlamam. yazmak ya da resim yapmak niyetinde değilim.sadece canım sıkılıyor. öylesine çizgiler atıyorum kağıda. ortaya uzaktan bakılınca anlamlı addedilebilecek şekiller çıkıyor. (tanrı, eğer ki varsa - hahahaha! - içimizde en çok o sıkılıyormuş gibi geliyor bana.) tanrıya olanca rastlantısallığımla şirk koşuyorum.. aslında olduğum yerde duruyorum. yaratmak için çoüşengecim.


madde mi ağır mana mı? sorusuna yıllar önce mana deyip, geçmişliğim var. sorrnaları mana'dan da geçtim. nihile varan her yol mübahtır, geçiniz..anlaşmaya üşenebileceğiniz biriyim. biliyorum. 


kısa kesiyorum. bir süredir konuşmaya, anlaşmaya ve uyumaya vaktim yok,çünkü çok üşeniyorum.


gayrisafi şahsi erke: yok bende ondan.'vallabilla.'
benim yine kafam karışırsa, karıştırırım burayı.
ha bi de: ben iyi biriyim.
( üşenmeyip resim ekledim. giren çıkan olan olursa hesaplasın, bilahare hesaplaşırız.)
hatti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder