20 Mayıs 2011 Cuma

vodafoncuamca vs. ferdanılyarkın

ayda bir hat değiştirdiğim dönemin son çeyreğinde anneme hiybe ettiğim türksel hattım, yine annemin ellerinde parçalandı geçen günlerde. ¨ benden tırtıkladıkları paralarla ota boka sponsor oluyolar. nedir bu zenginin fakiri 'besleme' nezaketi ulan!¨ diyerek filan da değil, baya ev hanımı bütçe planı gereğince vazgeçti ciesem operatöründen..( anne olmak böyle bi şey, fedakarlar filan. anlamadım.) her neyse. vodafonun karşı konulamaz, fantastik, bombastik tarifelerinden birine geçiş yapmaya karar vermiş benim canım anam. beni aradı. hat benim üzerime olduğu için geçiş işlemlerini benim yapmam gerektiğinden bahsetti. rica minnet kabul ettim, girdim ilk gördüğüm vodafoncuya.


dükkanda bangır bangır çalan, acıklı, bi yerlerden tanıdığıma da emin olduğum bi şarkı..kafamı bi kaldırdım, televizyon! (yokkilanbundanbizde) power türk açık...ferda anıl yarkın, en hüzünlü bakışını atıyor kameraya..


- yalnız, üzerinize kayıtlı bi fatura lazım.
-...
-pardon?..fatura lazım.o yoksa ikametgah da olur.
-anlamadım?


(ağlamaaaa nee oluuur seeennn..acıyııı gel bende göööörrr..ellveedaaa derken sanaaaa...)


-diyorum ki: işlemin gerçekleşmesi için üzerinize kayıtlı bi fatura ya da ikametgah lazım.
-niye?


( üzüüllllmeeeee...üzüüüüüülmee...unutmam ayrılık var diyeğeğeğee..)


-prosedür böyle.
-ne prosedürü?
-hattınızı taşıyabilmemiz için.
-ya benim annem kullanıyo hattı. ankarada o da. faturalar da ikametgah da ankarada haliyle. yok mu bunun bi çaresi. hattı üzerime alsam?


( kopamaaam bir kez dahaaa..bilirsiiiiin pek çılgınııııımmm...bir sanaaaa kıyamadıııımmm..)


- hat zaten üzerinize. fatura size ait olmalı.
-haaa. tamam..(şirin gözükmeye çalış.) şu an yok yanımda..bu kanal bütün gün açık mı oluyo?
-efendim?
-hep bu kanal mı açık oluyo?
-hı hı..genelde evet.
-tamam, teşekkürler. kolay gelsin.


yaşadığım sosyal kopukluktan da geçtim, iki gündür aynı şarkıyı söylüyorum durmadan. fena sinirim bozuk ha.
şimdi ben ne desem: ferda anıl yarkın.
haaatttiii...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder