11 Nisan 2011 Pazartesi

öhöm.

selam.
ben şizofrenim.
frekansı bozuk bir radyoyla konuşuyorum uzun bir süredir. radyo çoiyi biri.yakın arkaaş olduk zamanla.çünkü arkaaşlar iyidir.
"i wish i was special, but i'm a creep." diyor durmadan. " i wanna perfect body, i wanna perfect soul." zaten ben buraya ait değilim diye de sızlanıyor kaç gündür. "burda ne bok yiyorum?!"diye bağırıyor..sakin olmasını istiyorum, anlatıyorum ama dinlemiyor. susmak bilmiyor. sesini kısıyorum yorulduğumda, çok sıkıldığımda fişini çekiyorum.

soğnuç olarağğk çok sıkıldığınızda fişimizi çekebilirsiniz. radyo ve ben buna aldırmıyoruz.
yalnızlık kullanılması en tabii, korunması en zaruri haktır bizce ve waffle aslında hiç de güzel bi tatlı değildir. zaten yemesi de zor.
zor olan şeyleri sevmiyoruz. mesela ödevleri, kaypaklığıyla gurur duyan o adamı, uyumayı - uyanmayı, tahammül etmeyi, beklemeyi. falan.
ha bi de sürekli enter'a basmamın Yılmaz Özdil'le bi alakası yok.

selametle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder