7 Nisan 2011 Perşembe

titreknet

arkaaaş bizim internette titinetin bok yemesi kaynaklı bi sıkıntı var. hayır her ay 75 lira fatura ödeyen biz, zavallı, bilişimden nasibini almamış "kız"lar; ne yaptıysak halledemedik bu internet yavaşlığı konusunu. müşteri hizmetlerini arayıp karşıma çıkan ilk herife gevrek gevrek "inip itelim mi?" diye sormak, zaten yaptığınız işe de kafam girsin konuşması döşemek istiyorum ama maalesef ben hiç 444 lü hatları arayacak kadar kontör zengini olmadım. artık titinete diyecek söz bulamadığımdan işi paranoyaklığa vurup birilerinin bizim megabitlerden biter biter aşırdığını düşünmeye başladım, yan daireleri, apartmanları gözetliyorum. bana da yazıktır.

durum böyle olunca toğrrent de çalışamıyo tabi haliyle. (illegalitesini sevdiğimin toğrrenti, oy yeriim.) evdeki hatunların toğrrentle ilişkisi asgari müşterekte olduğundan dert de anlatamıyorum."bakın, bunları burdan indirince daha bi kolay, daha bi iyi oluyö.hem bu film çogsel lan valla bak. olum diskografisini indirmeyince olmaz ki iki şarkıyla hepsi çok sağlam. adam yapmış." diyemiyorum. diyorum da  dinletemiyorum. ben torrenti açar açmaz chrome gugıla girmekten aciz bi hal alıyor, videolar hepimize birden yükleniyor, biz ağlıyoruz filan.sonuç olarak ben, en fatalist kaleci halimle kısfmet'leyerek kapatıyorum torrenti.

1 haftadır yarım halde bekleyen 3 filmim, 2 tane de diskografim var. "internetin bi diş çekmesi"nin bünyemde yarattığı hüznü anlatacak kelam bulamıyorum. 2. safhadayken fark edilmiş kanser teşhisli hasta gibi geziyorum evin içinde..bu satırları yazarken de ağlıyorum tengri sizi inandırsın.

şimdi okula gitmek yerine oturup reconstruction izlemek vardı. böyle oturup aşk hakkındaki aforizmalara yenilerini eklemek, sorrrna açıp Gündüz Vassaf amca'nın 264 - 272 sini okuyup pirüpak olmak vardı. ah ulan titinet. ömrümden çaldığın güzelliğe bak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder