27 Aralık 2011 Salı

dur dur dur! ben daha değişecektim!

ikibinonikiye şunun şurasında günler kalmışken, hayatında köklü değişiklikler yapmaya karar veren gerzek çoğunluktan olmak istiyordum ben de, en azından bir haftalığına. çok mu şey istiyorum ki lan.

akşamdan kalma makyajıyla esneyerek ortalıkta dolanan, yarımyamalak bir uykuyla günlerce idare ediyor oluşun yarattığı duygudurum bozukluğuna direnebilmek için kısmi medikal yöntemlerden medet uman, insanların hafif ergen tavırlarına ¨amaaaan bre!¨ yerine ¨ olur öyle..¨yi daha uygun bulmuşluğundan kaynaklı, hep bi takım ergen muhabbetlerinin tam da ortasında kalışına çektiği içle birlikte, ağır aksak, biraz kadın, oldukça da aylak birinin bir anda yaşayabileceği değişim, bir gregor samsa atağından çok, hilal cebeci kahkahası tadındaymış abilerablalar. bunu bildim ben.

uyanır uyanmaz koşa koşa gittim, 12'li far takımı, iyi niyetli bir iki kitap, grafiği berbat bir bilgisayar oyunu, dünyanın en sevimli afişlerinden birine sahip olduğunu düşündüğüm filmin DVD'si ve uygulanması durumunda salaklığıma sanat katacak, ufacık tefecik fikirciklerle döndüm eve...ama tabi hayat sadece uzun bacaklı holivud kadınlarının oynadığı romantik komedi filmlerinde bu tip değişimleri kaldırabilir olduğundan, haftasonunu ya da kısa bir tatili evde geçirecek olmanın hevesiyle aburcubur ve tahminen sınırsız eğlence materyaliyle eve kapanıp üç saat içinde tüm varlığını tüketen ergen irisi gibi kaldım ortada.

çok tesadüflü mutlu sonunu tahmin ettiğim dakika kapatıverdiğim filme verdiğim parayla ¨iki paket sigara alıp hayrına alt komşumun kapısına bıraksaydım..¨ diye düşündüm; adi far, göz kapaklarımı yorarken. o da nasıl iğrenç bi şeymiş arkaaş..ne bileyim, yolda görmezden geldiğin, feysbuk statuslarına burun büktüğün, tivitıra yazdığı anlık gelişmelere forward küfürler savurduğun hemcinsinle yanak yanağa poz veriyormuşsun da bok gibi çıkmışsın ama inatla güzel olduğunu savunuyorlar, fotoğrafı da orada burada afişe ediyorlarmış gibi.

bilgisayarımın işletim sisteminin aldığım oyunları çalıştırmayışıyla teknolojiye karşı kız başıma verdiğim mücadeleden de cayıp ¨ sıçarım değişime!¨ diyerek saldım kendimi yatağa.

herakleitosa selam olsun, ben değişimden çoanlamıyormuşum.

dimağında Küçük Kara Balık kitabı olmayan insan: olmaz olsun'muş.
¨ küçük kara balık aşık mı olmuş yoksa? ¨ Leyla ile Mecnun'dan.

Normal uzunlukta bacaklarıyla alelade bir güzelliğe sahip insanlara tesadüf: böyle kırk yılda bir, alakasız bir yerde, cımbızla çekersen var.

viva alelade.

ha bi de: kaşık kaşık nutella(ama illa ki nutella) yemenin mide bulandırıcı olduğunu düşünen az sayıdaki şişmandan biriyim. naaaalaaakaaysa.

öperim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder